Efektywne ćwiczenia na triceps

Regularne ćwiczenia na siłowni wzmacniają mięśnie, rzeźbią je. Dzięki treningom na siłowni poprawia się nasza kondycja i – jak dowodzi wiele badań – spada dość znacznie ryzyko zachorowania na osteoporozę oraz schorzenia układu krążenia. Poza tym zajęcia siłowe – jak każdy wysiłek fizyczny – uwalniają endorfiny, dzięki którym mamy dobre samopoczucie.

 

Co i jak robić, żeby wyrzeźbić trójgłowego ramienia?

 

Zarysowane mięśnie ładnie się prezentują. Ważne jest jednak to, by rozwijać ciało harmonijnie, czyli dbać o wszystkie duże partie mięśniowe. Kanonem piękna wysportowanej sylwetki jest bowiem proporcjonalność.

Skoro więc wzmacniamy klatkę piersiową, bicepsa, brzuch, plecy, nogi, to nie powinniśmy zapomnieć o mięśniu trójgłowym ramienia. Jakie ćwiczenia na triceps wykonywać, żeby go wyrzeźbić? Jest wiele metod, np. pompki na poręczach, wyciskanie hantli nad głowę, wąskie wyciskanie sztangi prostej, wyciskanie sztangi łamanej (tzw. francuza).

Pamiętajmy jednak o tym, że najważniejsze jest poprawne wykonywanie ćwiczeń. Należy zacząć od niewielkich obciążeń, aby ukształtować prawidłowy nawyk prowadzenia przedramienia (ramiona powinniśmy usztywnić). Trening na rzeźbę polega na wielokrotnym powtarzaniu ruchu ze średnim ciężarem.

Author: Redaktor Naczelny

Share This Post On
Przeczytaj poprzedni wpis:
Forum praktycznej stomatologii – polecane dla dentystów

W sieci istnieje wiele stron. Większość z nich jest jednak nieprzydatna, małowartościowa, czy wręcz szkodliwa. Tylko nieliczne stanowią źródło cennych,...

Zamknij