HoReCa TV zapewnia dotarcie z reklamą do klientów lokali gastronomicznych

W dobie chaosu informacyjnego, gdy każdy z nas atakowany jest zewsząd milionem komunikatów i bodźców o różnym charakterze, dotarcie z przekazem marketingowym jest bardzo trudne. Wydawanie milionów złotych na kampanie radiowe, telewizyjne czy billboardowe mija się z celem, ponieważ jest drogie i nieefektywne. Czas sięgnąć po nowoczesne rozwiązanie, czyli HoReCaTV.

 

Tajemnica skutecznej komunikacji

 

Co to takiego? W skrócie horecę TV można określić kanałem komunikacji XXI wieku. To sieć monitorów, wyświetlaczy i projektorów zamontowanych w prestiżowych hotelach, restauracjach, pubach i kawiarniach.

Na tych nośnikach można emitować programy wideo, spoty telewizyjne, prezentacje, zdjęcia, plansze zawierające różne treści: informacyjne i reklamowe. Zawartość reklam, która może być na bieżąco kontrolowana i zdalnie zmieniana (służy do tego system zarządzania treścią, CMS), jest dopasowywana do preferencji bywalców wspomnianych lokali.

W efekcie skuteczność przekazów rośnie, ponieważ osoby odwiedzające kawiarnie, puby i restauracje otrzymują informacje, którymi mogą być potencjalnie zainteresowane: wiadomości kulturalne, nowości kinowe, doniesienia ze świata mody, nowinki motoryzacyjne.

Author: Redaktor Serwisu

copyright 2017

Share This Post On
Przeczytaj poprzedni wpis:
Szkolenia stomatologiczne pozwalają dentystom stać się lepszymi lekarzami

Lekarz należy do najbardziej prestiżowych zawodów. Bycie specjalistą od jakieś dziedziny zdrowia oceniane jest wysoko przez społeczeństwo. Lekarze znajdują się...

Zamknij