Jaki trening na rzeźbę brzucha stosować?

Zdjęcie wyrzeźbionego brzucha u faceta zawsze robi wrażenie na kobietach. U innych mężczyzn wzbudza podziw i uznanie. Panowie z widocznymi mięśniami prostymi i skośnymi brzucha postrzegani są jako atrakcyjni, wysportowani i silni. Nic więc dziwnego, że taka figura jest obiektem marzeń i dążeń innych osób.

 

Brzuszki zawsze po bieganiu

 

Trzeba mieć jednak świadomość, że te wspaniałe mięśnie są konsekwencją ciężkiej pracy i wyrzeczeń. Dlaczego? Brzuch to takie miejsce w naszym organizmie, na którym najszybciej odkłada się tkanka tłuszczowa. Nadmiar kalorii i mało ruchu szybko zaprocentuje zapuszczonym brzuchem.

Na szczęście wszystko można naprawić. Trzeba tylko zacząć uprawiać sport, wykonywać wskazane ćwiczenia wzmacniające i zmienić przyzwyczajenia żywieniowe.

Jaki trening na rzeźbę brzucha sprawdza się najlepiej? Na pewno nie może on być zbyt częsty. Wystarczy kilka serii trzy razy w tygodniu. Mięśnie muszą mieć czas na regenerację. Poza tym ćwiczenia na brzuch warto praktykować po sesji aerobowej, czyli np. półgodzinnym joggingu albo jeździe rowerem. Dzięki takiemu treningowi podkręcimy metabolizm i szybciej odsłonimy mięśnie (pozbędziemy się nadmiaru tkanki tłuszczowej), które później musimy wyeksponować poprzez ukierunkowany program treningowy, np. spięcia, scyzoryki, nożyce itd.

Author: Redaktor Serwisu

Share This Post On
Przeczytaj poprzedni wpis:
Szkliwo zęba: budowa i parametry fizykomechaniczne

Czekając na wizytę u dentysty, staramy się czymś zająć. Dzięki temu nie myślimy o tym, co nas czeka, a czas...

Zamknij