W zdrowym ciele…

Jeśli chcemy na długie lata zachować dobre samopoczucie i niegasnącą energię, koniecznie powinniśmy przywiązywać odpowiednią wagę do tego, co jemy.

Jedzenie jest bardzo ważne – nie chodzi jednak wyłącznie o to, z czego składają się nasze posiłki, ale także o porę jedzenia, ilość spożywanego pokarmu, a także jego wartość energetyczną.

Żeby czuć się dobrze po jedzeniu i zyskać sporą dawkę energii, warto jeść dania lekkostrawne, z dużą ilością warzyw i owoców. Koniecznie należy pamiętać o tym, by dzień rozpoczynać od śniadania i kończyć lekkostrawną kolacją (czasami tylko w formie owocu) kilka godzin przed snem (niektórzy mówią, iż najlepiej nie jeść po 19.00-20.00).

Właściwa dieta to podstawa – nie zapominaj o tym!

Na śniadanie warto zjeść coś smacznego – ma to dodatkowy wymiar, ponieważ wizja smacznego śniadania może pomóc nam wstać wcześnie. Posiłki powinny być bardzo urozmaicone, tak by dostarczyć naszemu ciału wszystkich potrzebnych składników. W naszym jadłospisie nie powinno braknąć kaszy, ryżu, makaronów, także warzyw strączkowych.

Nie zapominajmy, że odpowiednio dobrana dieta, zapewni nam zdrowie na długie lata.

Author:

Share This Post On
Przeczytaj poprzedni wpis:
Troska o piękno dojrzałej urody

Każda z nas, niezależnie od wieku chce jak najdłużej zachować jędrną skórę i promienny wygląd. Pielęgnujemy swoją cerę zależnie od...

Zamknij